Chicks


Lisa skulle överraskas med middag och en speciell taxifärd hem (Halland) pga sina 23 höstar. Min tjej, Karin, har kanske blivit aningen hjärntvättad av mig den senaste tiden. Med utryck så som "finns det inte på film, har det aldrig hänt" har hon verkligen tagit detta till handling. Vem är det som slänger upp sin canon ixus och väljer filmknappen istället för foto!? Jo, Karin. Jag är både stolt och rörd, snyft.
Men viktigast är ju ändå Lisas glädje, hoppas hon inte kan somna pga lyckan.


Kommentarer
Postat av: jens

haha! det var ett härligt klipp!

2010-10-31 @ 14:00:07
Postat av: lisa

HAHAHA MY GOD! jag har inget ljud på datan. men skrattar ändå. BÄSTA DAN EVAAAAAH!!! finaste. den bilen is the shit.. i die.

2010-11-05 @ 12:06:48
URL: http://www.lillaflickanlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0