mysigt e mesigt - ombytta roller


Vi hade fått som uppgift att göra en dokumentärfilm av vår filmlärare Thomas Terenius. Gruppen jag var med i ville att det skulle handla om könsroller. Vad är könsroller!!! tänkte jag. Det borde man vet kände jag när man är 17 bast, men icke Joel ifrån Donsö. Kön visste jag var det var för något och roll som i att spela en roll i en film visste jag ju va det var. Men att slå ihop dessa ord i mitt huvud blev ingen bra kombination. Könsroller, var det ett annat ord för porrfilm??? Det var det ända som jag kom fram till. Så av rädsla för att dokumentärfilmen skulle handla om porr, så tycke jag utan att veta vad det egentligen betydde att det var en dålig idé med könsroller. Tur att vi tog detta ämnet tillslut ändå och Joel fick lära sig lite mer om livet.
Klippet är en sketch ur den färdiga dokumentären.


Kommentarer
Postat av: Simon

HAHA UNDERBAR =)

2010-02-08 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0